3.A,B - 2. týden

PONDĚLÍ 16. 3.

pokud máte dotazy, budete potřebovat pomoci s nějakým cvičením, s výslovností atd. - napište na můj e-mail (viz. úvod) a domluvíme se dál

- učebnice str. 35 - obrázek = reklama na film o broučích příšerách - Night of the Moster Bugs

                               1. přečíst znovu rozhovor (už jsme dělali, jen zopakovat)

                               2. přečtěte si popis tří broučků, podle obrázku určete, o kterého broučka se                                    jedná                                                                                                                                                     - uděláte do sešitu - napište dnešní datum 16th March                                                                     - nadpis: Monster Bugs                                                                                                                       - a opíšete: A) ____    B) _____    C) _____,     ale místo čárky, napíšete                                           číslo broučka, na kterého popis sedí


A) It has got four legs. It has got long legs. It has got two arms. It has got long arms. It has        got red eyes. It has got green arms. It´s number _______

B) It has got two legs. It has got long legs. It has got four arms. It has got short arms.                  It´s number _______

C) It has got two legs. It has got short legs. It has got two eyes. It has got four arms. It has        got long arms. It´s number ________


- pracovní sešit str. 36 cvičení 5 - přečtěte si popis příšerky a do rámečku napíšete, o                                                                        kterou příšerku se jedná.

                                        - cvičení 6 - je poslechové, uděláme společně ve škole, v rámci                                                                          opakování 

- pracovní sešit str. 37 - cvičení 7 doplníte do textu slovíčka z nabídky

                                       - cvičení 8 -  nakreslíte a popíšete příšerku (přikládám obrázek jako                                                                    vzor :-)                                  

- připojuji další KARTIČKU 9-16

- připojuji další slovíčka (symbol hlavy u slovíček znamená, že slovíčko budeme umět i           napsat, symbol ucha znamená, že když slovíčko uslyšíme, budeme vědět, co znamená,         nemusíme ho umět napsat)

STŘEDA 18.3.

1. zopakujeme SLOVÍČKA - přikládám tabulku; kdo má možnost, vytiskne si a doplní každý výraz 3x, kdo nemá možnost tisknout, opíše si tato slovíčka do sešitu 3x za sebou. 

2. UČEBNICE str.36

- jsou zde 2 krátké články o: 

1. Big Foot (je to postava, jehož existence nebyla spolehlivě prokázána. Měl by přežívat v některých lesích USA a Kanady. Má asi 2 metry, dlouhé paže a na těle hustou tmavou srst.

2. Lochnesská příšera je záhadný živočich, který údajně žije ve skotském jezeře Loch Ness. Je asi 15-20 m  dlouhá. 

- články si přečtěte (znovu opakuji, pokud bude mít někdo problém s výslovností, napište mi       na mail, domluvíme se dál)

! ÚKOL, KTERÝ MI POŠLETE NA MAIL!

- ke každému článku jsou v učebnici otázky;                                                                                       k 1. části-  Big Foot - (otázky 1-4) posílám odpovědi jako vzor:

- 2. část - Loch Ness Monster - doplňte sem a pošlete mi na mail jako přílohu 

- nebo vepište sem a napište prosím i své jméno a EMAIL - ať vám můžu opravené cvičení           poslat zpět. 


- jakékoliv dotazy pište na můj mail, přeju všem krásný den!!!

- ČTVRTEK 19.3. 

1.  konečně je tu váš oblíbený příběh  My friend is a monster 7

- posílám 2 odkazy k poslechu: 1. celý příběh; 2. jen věty na opakování 

2. další KARTIČKY - nová slovíčka

POSÍLÁM ODKAZ - QUIZLET - když sjedete pod kartičky, klikněte na ikonku rozhlasu - slovíčka si poslechnete ! 

podívejte se do fotogalerie, jak moc jsou vaše děti šikovné :-)

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky